4 LIELĀKIE KAZINO MĀRKETINGA TRIKI

Lasīt rakstu


4 LIELĀKIE KAZINO MĀRKETINGA TRIKI

Gaming Raksts pievienots: 2022. gada 22. martā

4 LIELĀKIE KAZINO MĀRKETINGA TRIKI

Visa laba reklāmiņa, kas ir vispār reklāmiņa!


Ar ko lai sāk? Azartspēļu bizness ir visu cieto riekstu cietākais rieksts. Ar savu spožumu, glamūru un izsmalcinātību, kazino nozares džokeriem ar respekta gūšanas metodēm vienmēr paticis maķenīt pārspīlēt. Jā, visnotaļ dažādos šī biznesa aspektos. Viena no jomām, kurā kazino bukmeikeru un pokera istabu operatori izmanto sensacionālu pieeju, ir mārketings.

Reizēm par īstenotajām idejām, gribot negribot, jāvelta aplausi un ovācijas, kamēr citkārt rodas vēlme palīst dziļi zem segas, piedzīvojot to sajūtu, kad paliek kauns kāda cita vietā. Bet mēs jau nebūsim nekādi soģi, pasar’g Dievs! Par to, cik efektīvi, ģeniāli vai muļķīgi bijuši šie mārketinga triki, lai spriež lasītājs. Lasītāj, laiks spriest!

1. Amazones mežu izciršana

Šķiet, ka 2014. gada “Pasaules kauss”, kazino mārketinga komandām lika atdzīvināt visa veida radošuma izpausmes. Tātad, stāsts šoreiz par “Paddy Power”. Viņi izdomāja tautās palaist lietus meža attēlu, ar it kā izcirstu uzrakstu “C’MON ENGLAND – PP”, kas it kā fotografēts no augšas. Kā jau varat iedomāties, attēls izraisīja pamatīgu sašutuma vētru, jo internets šitādus pigorus nepiedod. Vides aizstāvji jau spodrināja savas plintes pret bukmeikeri, kas mārketinga shēmas dēļ it kā izcirtis kokus lietus mežā. Par laimi, viss beidzās ar “it kā”. Tā visa bija viena varenliela mānīšana. Pēc dažu interneta lietotāju domām, šis gadījums ieies vēsturē kā "visidiotiskākais reklāmas triks, kāds jebkad izdomāts". Bet kā šķiet jums?

2. Tetovējums uz pieres

Runājot par dīvainiem kazino reklāmas trikiem, “Golden Palace” varētu veltīt savu, īpašu sarakstu. Šis tiešsaistes kazino būtu spējīgs lielīties ar vismaz duci apšaubāmu mārketinga triku, taču kā vēsta virsraksts – izvēle šoreiz kritusi uz… pieres. Tetovējums uz pieres. Labi. Ļoti labi. 2005. gadā “Golden Palace” kādai sievietei samaksāja 15 000 ASV dolāru, lai viņa uztetovētu kazino vārdu (pareizāk sakot – mājaslapas adresi) uz pieres. Kaut kā tā. Nē, nu vispār jau 15 000 nav liela nauda. “Liels” vai “mazs”, protams, ir relatīvi jēdzieni, tomēr vairums cilvēku, diez vai tetovētu uz savas pieres kazino nosaukumu pat, ja tiem piedāvātu miljonu… vai ne?

3. Pasaulē varenākais kauliņu metiens

2007. gadā tiešsaistes kazino “Gnuf” izziņoja “Pasaules lielāko kauliņu metienu”. Kazino spēlētājiem tika lūgts novietot likmes uz skaitļiem, kuri, viņuprāt, būs tie laimīgie, un cik ilgu laiku, divi milzu kauliņi ripināsies, kad tie tiks mesti no īsta kalna. Iedomājaties? Izmantojot īpaši izstrādātu helikopteru, kas paredzēts darbam ekstremālos apstākļos, “Gnuf” pacēla gaisā divus milzīgus kauliņus, kas katrs bija divu metru garumā, un svēra pustonnu. Tad tie tika nomesti pāri stāvai, sniega pilnai nogāzei, kaut kur tāāāāālu kalnos, Grenlandē. Spēlētāji varēja ne vien laimēt naudu, pareizi uzminēta kauliņa metiena rezultātā, bet arī tikt pie apmaksāta ceļojuma uz Grenlandi! Nav slikti, ko?

4. Bagāžas lenta

Viena no vismazāk aizskarošajām un radošākajām kampaņām, ko kazino īstenojis pēdējās desmitgades laikā, ir sekojoša - Itālijas kazino “Casinò di Venezia” nolēma pārvērst bagāžas izsniegšanas lenti vienā milzīgā ruletes ratā, neticami aizņemtajā Venēcijas Marko Polo lidostā. Brīnišķīgi vienkāršā ideja zīmolam tik tiešām atmaksājās, jo lielākā daļa cilvēku, kas šķērsoja lidostu, pavadīja vismaz 10 minūtes, gaidot, kad bagāža nolaidīsies uz lentas, un nonāks pie viņu kājām, tāpēc gaidītājiem bija pietiekami daudz laika, lai pievērstu uzmanību atjautīgajai kampaņai. Rezultātā kazino apmeklētāju skaits kopš šī trika īstenošanas ir palielinājies par 60%, un, zināms, ka vairāki lidostas apmeklētāji tik tiešām veica savas likmes. Kāds laimīgais pat ieguvis 7000 ASV dolāru! Viss ģeniālais galu galā ir vienkāršs!

Līdzīgi raksti